دانلود آهنگ جدیدعاشقی از مد افتاد سعید شهروز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدیدعاشقی از مد افتاد سعید شهروز
باکیفیت عالی


Download New Music Saeid Shahrouz – Asheghi Az Mod Oftad
ترانه : سید محمد کاظمی , ملودی : صادق نورانی , تنظیم : حامد برادران
این آهنگ از آلبوم ۷۹ می باشد که بازپخش می شود.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید شهروز بنام عاشقی از مد افتاد :

صداشو در نیار اینجا هوا پسه کسی که عاشقه همیشه بی کسه

صداشو در نیار میون آدما بسوز با دلت بساز با غما

عاشقی از مد افتاد حرمتشو از دست داد

من و تو استثناییم همیشه هم تنهاییم

عاشقی از مد افتاد حرمتشو از دست داد

من و تو استثناییم همیشه هم تنهاییم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید سعید شهروز بنام عاشقی از مد افتاد

♫♫♫♫♫♫

تو این دقیقه ها حال دلم بده توام شبیه من دلت مردده

قید دلو زدم صداشو در نیار منم مرددم صداشو در نیار

عاشقی از مد افتاد حرمتشو از دست داد

من و تو استثناییم همیشه هم تنهاییم

عاشقی از مد افتاد حرمتشو از دست داد

من و تو استثناییم همیشه هم تنهاییم

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدیدعاشقی از مد افتاد سعید شهروز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدیدعاشقی از مد افتاد سعید شهروز , دانلود , دانلودآهنگ ایرانی , جدید , سعیدشهروز , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : پنج شنبه 25 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی